Floating Facebook Widget

Friday 20 June 2014

Kereta Sewa Serdang - KLEZCar branch Taman Equin

Assalamualaikum semua...

dah berabuk lagi blog ni..hishh...cleaner ni aku suruh datang hari-hari la cuci...bukan dua bulan sekali (ada cleaner lain ke selain diri aku sendiri?)

okeh, straight to the point, tak nak cerita banyak...nih..tengok gambar kat bawah...tapi kalau korang perasan tajuk kat atas pon dah ok sebab benda ni la aku nak cerita ni..kahkahkah...

Yea...ini la yang aku nak cerita hari ni. Kitorang pun sebenarnya salah satu rangkaian dari KLezcar cawangan Taman Equine. Ye larh, bila banyak cawangan, banyak networking so banyak la keretanya.

Range kereta bermula dari sedan sampai ke MPV, SUV malah 4x4 pon ada. Van pun ada jugak..ha, banyak tak?

Korang boleh menyusur ke klezcar.com untuk lebih lanjut, tapi partner-partner dalam KLezcar ni jugak ada blog sendiri (macam aku). Contoh paling senang, cuba korang google klezcar shah alam, tentu akan jumpa ezkeretasewa.blogspot.com. 

Jadi, apa tunggu lagi? korang dah sewa kereta belum? kalau belum, jom sewa hari ni. Semua kereta kami di jamin bersih, well maintained dan kesemuanya masih boleh di katakan baru.



Kalau korang nak sewa, laju-laju call no ni:

014 - 821 3737

017 - 709 9095 

-NVcarrental crew-

p/s: kitorang ada tambahan kereta sedan, Nissan Sentra namanya. Nanti aku tulis satu entry pasal Nissan Sentra nih. Tip top condition, superb laju beb sebab aku dah tambah tebo kat keta ni (ok yang tebo ni aku tifu korang )


kasi teaser sikit... ^___^

No comments:

Post a Comment